LOS ANGELES

07.08.2017, kl.12:35 2 Kommentarer

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal sette ord p den reisen jeg akkurat har vrt p, og som kun er starten p et helt nytt eventyr. Det er ikke mange ukene siden jeg var i Milano p min frste trening som R+co Educator. Da visste jeg ikke at jeg ble den som dro , kun 4 uker etterp til min drmme destinasjon Los Angeles. Ikke nok med at jeg skulle dra dit jeg alltid har drmt om , men jeg skulle gjre det jeg elsker samtidig. Det var klar for rets R+co Global training, og vi holdt til i Los Angeles Downtown.

Det var tre intensive dager med mye informasjon, og mye nye teknikker. Det var veldig lrerikt, og jeg mtte mange fantastisk mennesker som er blitt som en familie for meg. Det f lov jobbe med s mange dyktige mennesker, og lre s mye p s kort tid er ubeskrivelig. Vi hadde vre rutiner der ogs, vi sto opp tidlig og flere gikk sammen for ta morgen kaffen to go p Starbucks fr vi tok Uber til Hudson loft. Hudson loft er et av de mest fantastiske stendene jeg har jobbet p, det var helt magisk loft  med en rooftop p toppen for nyte fantastisk utsikt i lunsjen. Jeg kan ikke f takket dem nok for at jeg fikk denne muligheten.

Nr kurset var over s var jeg igjen i LA i noen dager ekstra. Det er lange avstander i USA, og LA. Tok mye tog rundt omkring. Min frste dag tok jeg toget til Hollywood, og gikk rundt i mange timer. S utrolig mange uttrykk, og steder se p. Kan anbefale ta sightseeing buss for f se strre omrde om man ikke kjrer bil selv. Utsikten fra Hollywood hills var helt fantastisk, og fra andre steder ogs. Dagen etter var jeg i Santa Monica, og i lpet av turen s var vi innom Venice beach og Universal Studios. Skal du til universal studios, s vil jeg absolutt anbefale VIP experience. Det koster litt, men gr opp i opp utover dagen uansett. Du kommer frst i alle ker, og du er med en liten gruppe med en guide. Vi startet med Studio tour hvor du fr g av se p forskjellige scener og du fr se alt som kan bli leid av mbler, kostymer etc til filmer, serier osv. Du fr tatt alle attraksjonene, og kommer alltid frst i ken. Har du vanlig billett kan vente tid pr attraksjon variere fra 30 min til 1,5 t.

#reise #losangeles #la #travel #passion #drm #frisr #skjnnhet #usa

N som jeg er kommet hjem s lengter jeg veldig tilbake til denne fantastiske turen, og jeg har aldri flt et s stort savn for et sted tidligere. Men jeg kommer tilbake igjen og blir ikke siste reisen s gleder meg til reise dit igjen og andre spennende steder. Jeg kunne virkelig sett for meg bare bli der borte og leve i drmmen min. Forlpig s m man tilbake til virkeligheten. Mer om turen kommer senere.

Hva er din drmme destinasjon? Har du noen gang savnet et sted s mye i ettertid?

Danian. Gutteblogger

07.08.2017 - 12:37

Jeg og vil til Los Angeles Hehe

Malin Hemer

07.08.2017 - 12:40

Danian. Gutteblogger: Det skjnner jeg, og det m du bare oppleve. Det er ubeskrivelig fantastisk der, og ville tatt meg mange dager der. Jeg var der tilsammen i 9 dager ,men jeg kunne tenkt meg 3-4 uker haha.