LOS ANGELES

07.08.2017, kl.12:35 × 2 Kommentarer

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal sette ord på den reisen jeg akkurat har vært på, og som kun er starten på et helt nytt eventyr. Det er ikke mange ukene siden jeg var i Milano på min første trening som R+co Educator. Da visste jeg ikke at jeg ble den som dro , kun 4 uker etterpå til min drømme destinasjon Los Angeles. Ikke nok med at jeg skulle dra dit jeg alltid har drømt om , men jeg skulle gjøre det jeg elsker samtidig. Det var klar for årets R+co Global training, og vi holdt til i Los Angeles Downtown.

Det var tre intensive dager med mye informasjon, og mye nye teknikker. Det var veldig lærerikt, og jeg møtte mange fantastisk mennesker som er blitt som en familie for meg. Det å få lov å jobbe med så mange dyktige mennesker, og lære så mye på så kort tid er ubeskrivelig. Vi hadde våre rutiner der også, vi sto opp tidlig og flere gikk sammen for å ta morgen kaffen to go på Starbucks før vi tok Uber til Hudson loft. Hudson loft er et av de mest fantastiske stendene jeg har jobbet på, det var helt magisk loft  med en rooftop på toppen for å nyte fantastisk utsikt i lunsjen. Jeg kan ikke få takket dem nok for at jeg fikk denne muligheten.

Når kurset var over så var jeg igjen i LA i noen dager ekstra. Det er lange avstander i USA, og LA. Tok mye tog rundt omkring. Min første dag tok jeg toget til Hollywood, og gikk rundt i mange timer. Så utrolig mange uttrykk, og steder å se på. Kan anbefale å ta sightseeing buss for å få se større område om man ikke kjører bil selv. Utsikten fra Hollywood hills var helt fantastisk, og fra andre steder også. Dagen etter var jeg i Santa Monica, og i løpet av turen så var vi innom Venice beach og Universal Studios. Skal du til universal studios, så vil jeg absolutt anbefale VIP experience. Det koster litt, men går opp i opp utover dagen uansett. Du kommer først i alle køer, og du er med en liten gruppe med en guide. Vi startet med Studio tour hvor du får gå av å se på forskjellige scener og du får se alt som kan bli leid av møbler, kostymer etc til filmer, serier osv. Du får tatt alle attraksjonene, og kommer alltid først i køen. Har du vanlig billett kan vente tid pr attraksjon variere fra 30 min til 1,5 t.

#reise #losangeles #la #travel #passion #drøm #frisør #skjønnhet #usa

Nå som jeg er kommet hjem så lengter jeg veldig tilbake til denne fantastiske turen, og jeg har aldri følt et så stort savn for et sted tidligere. Men jeg kommer tilbake igjen og blir ikke siste reisen så gleder meg til å reise dit igjen og andre spennende steder. Jeg kunne virkelig sett for meg å bare bli der borte og leve i drømmen min. Forløpig så må man tilbake til virkeligheten. Mer om turen kommer senere.

Hva er din drømme destinasjon? Har du noen gang savnet et sted så mye i ettertid?

Danian. Gutteblogger

07.08.2017 - 12:37

Jeg og vil til Los Angeles Hehe

Malin Hemer

07.08.2017 - 12:40

Danian. Gutteblogger: Det skjønner jeg, og det må du bare oppleve. Det er ubeskrivelig fantastisk der, og ville tatt meg mange dager der. Jeg var der tilsammen i 9 dager ,men jeg kunne tenkt meg 3-4 uker haha.